آرموو

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی

آرموو

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

اگر می خواهید پول بیشتری را بدون اینکه زحمتی به خودتان دهید بدست آورید، نکات و ترفندهایی بی پایان برای کمک به شما وجود دارد. خوشبختانه، چندین ترفند کوچک وجود دارد که می توانید زندگی خود را برای ایجاد ثروت و بدون اینکه حتی از مبل راحتی منزلتان جدا شوید بدست آورید. در این مقاله از آرموو هفت راه ساده برای پس انداز و کسب درآمد بیشتر را گرد آورده ایم و امیدواریم بتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

۱)پس اندازتان را مدیریت کنید

همانطور که دیوید باخ می گوید برای کسب درآمد در قدم اول باید پس اندازتان را مدیریت کنید. این بدان معناست که پس انداز خود را به گونه ای تنظیم کنید که بخشی از آن برای خرج و مخارج احتمالی تان کنار گذاشته شود و بخش دیگر به سرمایه گذاری اختصاص داده شود. باخ در کتاب خود می نویسد که افراد باید حساب پس انداز خودشان را  جدا کنند تا به صورت ماهیانه مبلغ مشخصی را به  آن واریز کنند.  از این مبلغی که به صورت ماهیانه به حساب پس اندازتان وارد می شود ۷۰ درصد اش را به سرمایه گذاری اختصاص دهید.

نمیدونی چطوری پولتو سرمایه گذاری کنی که چند برابر بشه؟ از مشاوره تلفنی سرمایه گذاری کمک بگیر

۲)حالا وقت نقشه ریختن است

برای شروع هر کاری بهتر است در قدم اول برنامه ریزی و هدف گزاری داشته باشید. هدفتان از سرمایه گذاری چیست؟ چقدر سود می تواند برای شما مفید باشد؟ به همه این موارد فکر کنید و سپس یک یا چند روش سرمایه گذاری که به محیط آن آشنایی دارید را بررسی کنید تا ببینید مناسب هزینه و زمان شما هستند یا خیر.

۳)روش محبوب سرمایه گذاری وارن بافت را امتحان کنید

سرمایه گذار افسانه ای وارن بافت بیشتر از سایر گزینه های سرمایه گذاری و به دلایل خوبی بودجه شاخص را در اختیار دارد. نیک هولمن، یکی از برنامه ریزان مالی معتبر Betterment ، می گوید: “سرمایه گذاری ارزان ترین و آسان ترین راه برای افزایش پولتان است”

صندوق های سرمایه گذاری نه تنها کم هزینه هستند، بلکه نیاز به تلاش زیادی برای مدیریت ندارند. شما فقط سرمایه گذاری را انجام می دهید و به جای دنبال کردن، خرید و فروش سهام در شرکت های خاص این کار را انجام می دهید.

و از آنجا که آنها به تجارت زیادی احتیاج ندارند، صندوق های شاخص نیز از نظر مالیاتی کارآمد هستند. هولمن می گوید، مدیران “دائماً در این صندوق خرید و فروش نمی کنند.” “هر زمان که خرید و فروش زیادی انجام دهید ممکن است دچار زیان شوید اما صندوق های سرمایه گذاری مانع ضرر شما می شوند.”

این کار می تواند ود بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. هولمن می گوید، از آنجا که شما به اندازه شخصی که می خواهید برای سرمایه گذاری های مدیریت شده فعال، به یک مشاور پرداخت نکنید، احتمالاً در هزینه هایی که می تواند بازده شما را کاهش دهد، پس انداز می کنید.

7 روش ثروتمند شدن بدون ترک کردن مبل منزلتان

۴)قهوه را در خانه دم کنید

این یک اصطلاح است بدین معنا که به جای کار کردن و خوردن قهوه در محل کارتان می توانید در خانه با خیال راحت در حالی که دارید روی مبل راحتی تان استراحت می کنید پول در بیاورید. بگذارید پولتان برایتان کار کند نه خودتان. باخ از خوردن قهوه یک مثال دیگر نیز زده است که اگر بدانید با همین پول خوردن قهوه بیرون از منزلتان بعد از مدتی می توانید سرمایه گذاری در بورس را آغاز کنید احتمالا دیگر بیرون از منزل قهوه نمیخوردید.

۵)با درآمد حاصل از سرمایه گذاری تان باز هم سرمایه گذاری کنید

یکی از توصیه های سرمایه گذاری از زبان میلیارد های معروف این است که هیچ گاه روند سرمایه گذاری تان را متوقف نکنید و با ضرر های کم و زیادی که دارید تصمیم نگیرید که سرمایه گذاری تان را متوقف کنید بلکه برعکس به روندتان ادامه دهید. اما این بار با تمرکز بیشتر و استفاده از مشاورهای کاردرست و مجرب.

این مقاله رو از دست نده:چگونه با مبالغ کم وارد بازار سرمایه گذاری شویم؟

۶)کتاب های سرمایه گذاری را مطالعه کنید

یکی از رموز موفقیت میلیونر های معروف خواندن توصیه ها و کتاب های سرمایه گذاران و میلیونر های بزرگ است. کیت کامرون اسمیت در “۱۰ تفاوت برتر بین میلیونرها و طبقه متوسط” را بخوانید. اسمیت می گوید: “موفقیت یک فرایند است.” “اگر درصدی از درآمد شما به سمت آموزش مالی نمی رود، در طبقه متوسط ​​به دام می افتید. هرچه پول بیشتری برای دانش مالی هزینه کنید، پول بیشتری نیز کسب خواهید کرد. “

ارزان ترین و آسان ترین راه برای شروع سرمایه گذاری در آموزش مالی شما از طریق کتاب است. اگر برای شروع کار به برخی از الهامات نیاز دارید ، کتابهای مورد علاقه میلیاردرها مانند ایلان ماسک و وارن بافت را بررسی کنید.

۷)اولین قدم را برای کسب درآمد بیشتر بردارید

درنهایت، بهترین راه برای افزایش درآمد شما کسب حقوق بالاتر است، این می تواند بدین معنا باشد که شما در کارتان پیشرفتی داشته باشید و یا در زمینه سرمایه گذاری بتوانید عملکرد مثبتی داشته باشید. شما می توانید با ثبت نام در یک کلاس برای یادگیری مهارت جدید یا خواندن مدارک لازم برای تغییر شغل، به خودتان آموزش دهید که چگونه اکنون به آن هدف برسید.

تونی رابینز و وارن بافت موافق هستند: سرمایه گذاری روی خودتان و آینده شما هوشمندانه ترین سرمایه گذاری است که می توانید انجام دهید.

۷ روش ثروتمند شدن بدون ترک کردن مبل منزلتان

  • armoo co

ارزهای دیجیتالی یک ارز مجازی هستند که رمزنگاری شده اند و تنها به دو روش می توان آن را بدست آورد، یکی از طریق خرید و فروش و دیگری از طریق استخراج به وسیله دستگاه های پیشرفته. بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده شبکه های غیر متمرکز مبتنی بر فناوری بلاک چین هستند  یک دفترچه توزیع شده توسط شبکه های رایانه ای متفاوت. یکی از ویژگی های مهم رمزنگاری این است که آنها به طور کلی توسط هیچ مرجع اصلی صادر نمی شوند و از نظر نظری آنها را از مداخلات یا دستکاری های دولت مصون می کنند.

توی دنیای ارز دیجیتال سردرگمی و نمیدونی چجوری باید سرمایه گذاری کنی؟ از مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال آرموو استفاده کن

درک ارز های دیجیتالی برای شما هم سخته؟این بخش رو حتما بخونید

ارز دیجیتالی سیستمهایی هستند که امکان پرداخت آنلاین ایمن را فراهم می آورند که توسط مبادلات همتا به همتا قابل انتقال از حسابی به حساب دیگر هستند و هیچ گونه نظارت دولتی بر آنان وجود ندارد. ارز دیجیتالی الگوریتم های رمزگذاری مختلف و تکنیک های رمزنگاری ای دارند که تنها با دستگاه های بسیار پیشرفته قابل حل هستند. پس از حل هر بلوک پاداشی برای استخراج کننده در نظر گرفته می شود که همان بیت کوین است. در این پروسه شما تنها باید یک دتگاه را به برق وصل کنید و به نرم افزار کامپیوتری خود متصل کنید.

انواع ارز های دیجیتالی چه هستند؟

اولین ارز رمزنگاری مبتنی بر بلاک چین بیت کوین بوده است که هنوز محبوب ترین و با ارزش ترین ارز دیجیتال باقی مانده است. امروزه هزاران ارز رمزگذاری متناوب با کارکردها و مشخصات مختلف وجود دارد. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ توسط یک فرد یا گروهی که با نام مستعار ساتوشی ناکاماتو شناخته شده است، راه اندازی شد. برخی از ارزهای رمزنگاری شده رقابتی ناشی از موفقیت بیت کوین، معروف به  altcoin ، شامل Litecoin ، Peercoin و Namecoin و همچنین Ethereum ، Cardano و EOS هستند. در طول سال گذشته موجودی بیت کوین نیز از ۱۷میلیون و ۴۵۷ هزار و ۳۶۴ کوین به ۱۸میلیون و ۱۳۵ هزار و ۸۴۶ کوین رسید که رشد سالانه ۸/ ۳ درصدی را نشان می دهد. حجم تراکنش های روزانه بیت کوین در سال ۲۰۱۹ پنج برابر شد و از ۳/ ۴ میلیارد دلار به ۲/ ۲۰ میلیارد دلار در روز اول سال ۲۰۲۰ رسید.

چرا به ارز های دیجیتالی نیاز داریم؟

ویروس کرونا و ارتباط آن با محبوب تر شدن ارز های دیجیتالی

از زمانی همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی موقت بانک ها این ارز های دیجیتالی بودند که توانستند مزیت های بالقوه خود را در معرض ظهور بگذارند. در این میان شرکت های مهم و بزرگ دنیا به فکر ایجاد کردن فناوری بلاک چین برای بهبود سیستم های تجاری خود افتادند.

نکته جالب توجه راجع به کارایی بلاک چین

نکته اصلی در جذابیت و کارایی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین است که برای نگه داشتن دفترچه راهنمای آنلاین از کلیه معاملات انجام شده استفاده می شود، بنابراین ساختار داده ای را برای این دفترچه فراهم می کند که کاملاً امن باشد و به اشتراک گذاشته شود و توافق شود. توسط کل شبکه گره فردی یا رایانه ای که نسخه ای از دفترچه را حفظ کرده است. هر بلوک جدید ایجاد شده باید قبل از تأیید توسط هر گره تأیید شود.

این مقاله رو از دست نده:یک فیلم راجع به غایب همیشه حاضر بیت کوین

چه کسی بر بلاک چین نظارت دارد؟

هر کسی می تواند محتویات بلاک چین را مشاهده کند ، اما کاربران همچنین می توانند رایانه های خود را به عنوان گره به شبکه بلاک چین متصل کنند. با انجام این کار، رایانه آنها یک نسخه از بلاک چین را که به طور خودکار به روز می شود، هر زمان که یک بلاک جدید اضافه شود ، دریافت می کند. هر رایانه ای در شبکه بلاک چین دارای نسخه خاص خود از است ، به این معنی که هزاران نفر وجود دارد، یا در مورد بیت کوین، میلیون ها نسخه از همان بلاک چین وجود دارد. اگرچه هر نسخه از بلاک چین یکسان است، گسترش آن اطلاعات در شبکه های رایانه ای دستکاری اطلاعات را دشوارتر می کند. با استفاده از بلاک چین، یک گزارش قطعی و اختصاصی از وقایع قابل دستکاری وجود ندارد. در عوض، یک هکر نیاز به دستکاری هر نسخه از بلاک چین روی شبکه دارد. این همان چیزی است که منظور از بلاک چین یک دفترچه “توزیع شده” است.

چرا به ارز های دیجیتالی نیاز داریم؟

  • armoo co

سرمایه گذاری موفقیت آمیز شامل انتخاب هایی است که امروز نیازهای شما و اهداف مالی شما برای آینده را برآورده می کند. شرایط شخصی شما در هر مرحله از راه تصمیمات شما تأثیر می گذارد. خواه نیاز به دارایی بیشتر برای دوران بازنشستگی یا تامین نیاز های آینده فرزند تان باشد، باید طرح مناسبی بریزید تا بتوانید دارایی تان را رشد دهید و به اصطلاح بی ضرر به سود های کلا برسید. دراین مقالات آموو نگاهی داریم به  شش اصل سرمایه گذاری که باید به طور حتم از آن ها اطلاع داشته باشید.

می خوای پولت چند برابر شه اما نمیدونی کجا باید سرمایه گذاری کنی؟ مشاوره سرمایه گذاری آرموو می تونه بهت کمکت کنه

۱.خود را بشناسید

همه ما اهداف سرمایه گذاری های متفاوتی برای دستیابی به آنها داریم. برخی کوتاه مدت هستند، مانند پس انداز برای تعطیلات یا ماشین، در حالی که برخی دیگر مانند پس انداز برای دوران بازنشستگی، طولانی مدت است. علاوه بر این، هر سرمایه گذار دارای سطح راحتی متفاوت با ریسک سرمایه گذاری است. در سرمایه گذاری خطرات بسیار زیادی وجود دارد از جمله ضرر در دارایی و از دست رفتن آن. پیدا کردن تعادل بین ریسک و پاداش که با آن راحت هستید – و این مناسب برای زمان زمانی سرمایه گذاری شماست – اولین گام مهم برای سرمایه گذاری موفق است. توصیه می شود در زمینه ای که با آن آشنایی بیشتری دارید سرمایه گذاری کنید و یا از مشاوران سرمایه گذاری استفاده کنید تا با استفاده از تجارب آن ها بتوانید به بازدهی بیشتر در سرمایه گذاری برسید.

۲.زودتر شروع کنید

بهره گیری از اثرات “ترکیب” یکی از بهترین راه های کارآمد کردن پول برای شما است. تلفیق پول است که خود را با درآمد حاصل از بازده ضرب می کند. شروع این کار ساده تر می کند: یعنی به جای اینکه در سن ۵۰ سالگی سرمایه گذاری را با پول بیشتری آغاز کنید در سن ۲۵ سالگی سعی کنید با میزان مبلغ کمتری این کار را انجام دهید و مطمئن باشید تأثیر بیشتری خواهد داشت.

این مقاله رو یادت نره بخونی:توصیه های سرمایه گذاری از زبان سومین فرد ثروتمند دنیا

۳.روند منظمی برای سرمایه گذاری داشته باشید

معمولاً برای سرمایه گذاری ماهانه یا هفتگی مبلغ کمتری برای سرمایه گذاری به صورت ماهانه یا هفتگی بسیار آسان تر از ایجاد سهم بزرگ و کلان است. یک برنامه سرمایه گذاری منظم به شما امکان می دهد که چه موقع و سهم خود را انتخاب کنید – اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری را در اولویت قرار داده اید. با یک برنامه سرمایه گذاری منظم پول شما هیچوقت از چرخه سرمایه گذاری خارج نمی شود و تجارب شمارا بیشتر می کند تا در نهایت با موفقیت های زیاد رو به رو شود.

6 تصمیم که قبل از سرمایه گذاری باید بگیرید

۴.تنوع در سرمایه گذاری

گسترش دارایی های شما در طیف گسترده ای از سرمایه گذاری ها راهی مؤثر برای کاهش ریسک و افزایش بازده احتمالی در دراز مدت است. نگهداری مخلوطی از انواع مختلف سرمایه گذاری به شما کمک می کند تا سبد خرید شما دچار رکود نشود، زیرا ممکن است ارزش برخی از سرمایه گذاری ها بالا برود در حالی که ممکن است ارزش دیگری پایین بیاید.

۵.نظارت بر روند سرمایه گذاری

شما باید حداقل یک بار در سال، یک نمونه کار سرمایه گذاری خود را با یک مشاور یا به تنهایی مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که روندی که در پیش گرفته اید درست و موفقیت آمیز است. شرایط بازار، رویدادهای زندگی (ازدواج ، فرزندان و بازنشستگی) و تغییر اهداف نشانه هایی برای بررسی سرمایه گذاری شما است.

۶.برای سرمایه گذاری خود زمان بندی تعیین کنید

نوع سرمایه گذاری که شما انتخاب می کنید بستگی به صرفه جویی در اهداف بلند مدت یا کوتاه مدت دارد. برای اهداف بلند مدت خود، ممکن است بخواهید سرمایه گذاری های بلندمدت و رشد محور را در نظر بگیرید. اهداف کوتاه مدت شما خواستار سرمایه گذاری های محافظه کارتر و در دسترس تر هستند. به عنوان مثال، اگر برای صرفه جویی در سرمایه گذاری های  کم هزینه باشد در دسترسی سریع و آسان به آن وجود دارد.

۶ تصمیم که قبل از سرمایه گذاری باید بگیرید

  • armoo co
توصیه های لحظه آخری به داوطلبان کنکور کارشناسی
 توصیه های لحظه آخری به داوطلبان کنکور کارشناسی
توصیه های لحظه آخری به داوطلبان کنکور کارشناسی

۰

همیشه بحث از کنکور و آزمون های بزرگ این چنینی می شه، اضطراب و استرس در پس زمینه ذهن داوطلبان شکل می گیره و مدام از خودشون سؤال می کنن. چجوری باید درس بخونم تا امسال کنکور قبول شم؟ اگه کنکور قبول نشم چی میشه؟ روزی چند ساعت باید درس بخونم؟ چجوری برنامه ریزی کنم تا موفق شم؟ باید گفت تمام افرادی که می خوان در آزمون کارشناسی برای ورود به دانشگاه شرکت کنن، دارای یک سری خصوصیات نزدیک بهم هستن که ما در این بخش از مقالات آرموو نگاهی داریم به خصوصیات رفتاری، این ۵ دسته از داوطلبان و توصیه های لحظه آخری به آن ها.

اگه دنبال راه حل های درست و برنامه ریزی دقیق هستی بهتره از مشاوره تلفنی تحصیلی استفاده کنی

داوطلبان ۵ دسته ای و نکات مهم راجع به آن ها

دسته اول معمولا داوطلبایی که در زمان باقیمانده به کنکور در حد تسلط به یادگیری و مدیریت بر زمان رسیده اند چندان نگران چیزی نیستن و در بحبوحه امتحانات دانش و تسلط خودشون رو روی مطالب محک میزنن، این داوطلبان بعد از امتحانات با تمرینات تست زنی تسلط بیشتری پیدا می کنن و به یک استاندارد درست و خوب برای آزمون بزرگ کنکور میرسن.

دسته دوم از داوطلبان کنکور کسانی هستند که کتاب رو خوندن ولی به تسلط نرسیدن و امتحانات نهایی رو مزاحم میدونن و فکر میکنن اگه امتحان نبود بهتر در کنکور موفق میشدن. در بهترین حالت این افراد به رتبه تقریبا پایینی می رسند و افسوس زمان از دست رفته رو میخورند. تنها نکاتی که می تواند به این داوطلبان کمک کند، انرژی و انگیزه ای است که تمرکز آنان را بیشتر کند و باعث شود رتبه شان بیشتر شود و به نتیجه بهتری برسند.

دسته سوم سیاهی لشگر هستند! افرادی که تنها به کتاب نگاه کردن و اصلا تسلطی به محتوا کتاب ندارن و معمولا رتبه هایی بالای ۳۰ هزار می رسن. این دسته از داوطلبان درکی از اینکه قبولی در هر رشته و یا دانشگاه تا چه میزان بر سرنوشتشان دارد غافل هستند و گمان می کنن سال بعد می تونن از پس این آزمون سخت بر بیان و یا به دانشگاه های آزاد اکتفا می کنن.

دسته چهارم افرادی که از همان ابتدای پایه نهم انتخاب درستی نکرده ان و دنبال علاقه شان نرفتن. این دسته از داوطلبان حتی اگر در کنکور رتبه مناسبی بدست بیارن در نهایت دچار سردرگمی شده و یا سمت علاقه شان می رن و یا همین راه رو ادامه میدن بدون در نظر گرفتن علایقشون.

دسته پنجم این دسته از داوطلبان پول زیادی را خرج کلاس های خصوصی می کنن و مدام از این کلاس به اون کلاس هستند اونقدر که خودشون از درس خواندن غافل می شن و گمان می کنن همین کلاس ها می تواند کافی باشه و براشون رتبه مناسبی رو رقم بزنه. این دسته از داوطلبان بعد از کنکور متوجه اشتباهشون می شن و معمولا والدین خود را دچار ضرر های مالی می کنن.

این مقاله رو یادت نره بخونی:نکات مهم در برنامه ریزی درسی

یک خاطره و شاید یک درد مشترک

در دوران دبیرستان جزو دانش آموزان متوسط کلاس بودم و خوب یادم می یاد که شاگردای زرنگ کلاسمون چجوری با هم رقابت می کردن اما فقط دو نفر از اون کلاس ۳۰ نفره کنکور سراسری یک دانشگاه برتر پذیرفته شدن. اما اونا چه خصوصیاتی داشتن که حتی بقیه شاگرد زرنگا نداشتن! خوب یادم می یاد که از پایه دهم وقتی درسا رو تشریحی می خوندن سراغ آزمون های تستی می رفتن. چیزی که بقیه ما ازش غافل بودیم و هیچوقت سمتش نرفتیم با این عقیده که حالا حالا ها زمان داریم، اما در واقع اشتباه بود. شاید مصاحبه های رتبه های برتر رو دیده باشید که اکثرا می گن ما از پایه نهم یا دهم شروع کردیم به خوندن برای کنکور. شاید اونا زمانی که برای تست های کنکوری گذاشتن روزی نیم ساعت و یک ساعت بود اما دیگه سال آخر دچار اضطراب و استرس و کمبود زمان نشدن.

توصیه های لحظه آخری به داوطلبان کنکور کارشناسی

اینارو آویزه گوشت کن!

  • تجربه تمام کنکوری از دوره کنکورشون فقر در برنامه ریزی مناسب هستش، پس تمام تلاشتو بکن تا یه برنامه ریزی مناسب داشته باشی
  • دور اهنگ ها، فیلم ها، شبکه های اجتماعی و احساسات منفی که باعث میشه در این دوره بهت آسیب وارد شه خط بکش تا در آینده پشیمون نشی از زمان هایی که هدر دادی
  • برای درس خوندن صفر تا صد نباش! اگه دو روز پیش اومد که درس نخوندی فکر نکن دیگه آخر الزمون شده و برنامه ریزت بهم خورده
  • از مشاور تلفنی آرموو استفاده کن تا در زمان کوتاه تر و هزینه کمتر بتونی به نتیجه درستی برسی
  • اگر فک می کنی کلا آدم درس خونی نیستی و بیشتر علاقه ات سمت کارای فنی و عملی و یا هنریه بهتره سمت کلاس های فنی این رشته ها بری و پشت کنکور نمونی. خانواده رو هم قانع کن یه جوری!
  • قبل از انتخاب هر رشته ای که دوست داری بری و براش هدف گذاری کردی، قبلش از مشاور اطلاعت کافی بگیر، مثل: کدوم درس ها رو باید درصد بالا تری بزنی، چندتا از سؤالات رو باید جواب درست بدی، تا چنتا غلط اشتباه مجاز هست و …
  • انگیزه و اشتیاق باعث میشه که یک درس رو خیلی خوب بخونی و توی اون موفق بشی، پس دنبال علایق واقعی ات برو

کلام آخر: کنکور یه رقابت بزرگه، اما به راحتی میشه از پسش بر اومد. فقط کافیه درست برنامه ریزی کنی و تلاشتو بیشتر کنی. استفاده از یک مشاور کاردرست هم میتونه خیلی کمک کنه تا پیشرفت زیادی کنی و قدم هاتو موفق برداری.

توصیه های لحظه آخری به داوطلبان کنکور کارشناسی

  • armoo co