آرموو

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی

آرموو

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی

دوره نوجوانی برای دختران دوره بسیار حساس و مهمی است. بزرگسالانی که به سختی می توانند آنچه را که دو هفته پیش گفتند را به خاطر بسپارند، می توانند وقایع مهم یا به یاد ماندنی را که در نوجوانی رخ داده به یاد بیاورند. دوره ی نوجوانی برای بسیاری از افراد پر تلاطم است، آن ها گاهی شاد و گاهی بسیار غمگین و ناراحت هستند، اگر می خواهید به جای دوره های ناامیدی به اوقات خوشی نگاه کنید، پس بدیهی است که شما باید یک کار را انجام دهید آن هم شاد بودن است. اگر یک دختر نوجوان هستید که به دنبال شادی هستید، با ما در این بخش مجله آرموو همراه باشید.

 

۱)خودتان باشید

شما واقعاً نمی توانید خوشحال باشید مگر اینکه بیشتر خودتان را بشناسید. مدتی را به تنهایی صرف کنید تا در مورد اینکه چه کسی هستید و هدف شما در زندگی چیست فکر کنید، تا بتوانید از آن به عنوان راهنمایی در زندگی خود استفاده کنید.

 

۲)دوست شدن با هم سالان

برقراری ارتباط. در مورد هر چیزی با دوستان خود گپ بزنید. از فیلم و موسیقی گرفته تا مد و و خرید لباس. شما با دوستان خود باید اوقات سرگرم کننده، هیجان انگیز و پر از شگفتی های جدید بسازید.

 

۳)اوقات خوشی را با دوستان خود بسازید

 

سعی کنید آخر هفته ها به خرید بروید یا به صورت گروهی یک فیلم جدید را تماشا کنید. همچنین سعی کنید دوستان جدیدی پیدا کنید. به یاد داشته باشید که اگر کمی اضافه وزن دارید برای خوب جلوه دادن خودتان به سراغ رژیم های سخت نروید، اگر با این مشکل رو به رو هستید به طور حتم سراغ مشاوران تغذیه بروید . فقط به یاد داشته باشید که هر روز مقدار زیادی آب بنوشید، سعی کنید میوه و سبزیجات زیادی بخورید و حدود سی دقیقه در روز ورزش کنید

 

۴)پیدا کردن کاری که به آن علاقه مند هستید

موسیقی، والیبال، رقصیدن یا آواز خواندن، به کدام یک از این موارد علاقه مندید؟ کاری را انجام دهید که دوست دارید. این گونه به انسانی شادتر تبدیل می شوید. به علاقه مندی های دوستانتان توجه نکنید، به دنبال چیز هایی باشید که می تواند واقعا شما را خوشحال کند و اشتیاقتان را نسبت به زندگی بیشتر کند.

 

۵)با مادرتان وقت بگذرانید

از تماشای یک فیلم گرفته تا گفتگو های دخترانه! مادران بهترین دوست شما هستند، و همیشه صلاح شمارا می خواهند. همچنین سعی کنید ارتباطتان را با بقیه اعضای خانواده حفظ کنید تا بتوانید از تجربیات آنان استفاده بیشتری داشته باشید.

 

۶)به رؤیاهایتان بها دهید

 

دوره نوجوانی می تواند بسیار شیرین تر بگذرد اگر شما به دنبال علاقه مندی های اصلی و رؤیاهایتان بروید. در آن سن و سال بهترین موقع برای شروع کار های جدید است، ریسک کنید و برای رسیدن به رؤیاهایتان بجنگید.

 

۷)دوستانتان را عاقلانه انتخاب کنید

 

اکثر نوجوانان می خواهند در محیط های که در آن قرار دارند، دیده شوند. گاهی برای بیشتر دیده شدن به دنبال انجام کار های ناشایستی می روند تا میان هم سالان شان احساس برتری کنند. در این بین ممکن است دوستانی پیدا کنند که برایشان مناسب نیست. یک نوجوان سالم باید به دنبال دوستانی باشد تا در عین حال که می تواند با آنان سرگرمی های لذت بخش را تجربه کند، بتواند زندگی اش را با انجام کار های درست پیش گیرد. به یاد داشته باشید که شما به افرادی تبدیل می شوید که با آنها در ارتباط هستید. اگر دوستی داشته باشید که خصوصیات اخلاقی ناشایستی دارد ممکن است شما هم این خصوصیت اخلاقی را پیدا کنید.

 

۷ راهکار برای ایجاد حس شادی در نوجوانان دختر