آرموو

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی

آرموو

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی

سرمایه گذاری موفقیت آمیز شامل انتخاب هایی است که امروز نیازهای شما و اهداف مالی شما برای آینده را برآورده می کند. شرایط شخصی شما در هر مرحله از راه تصمیمات شما تأثیر می گذارد. خواه نیاز به دارایی بیشتر برای دوران بازنشستگی یا تامین نیاز های آینده فرزند تان باشد، باید طرح مناسبی بریزید تا بتوانید دارایی تان را رشد دهید و به اصطلاح بی ضرر به سود های کلا برسید. دراین مقالات آموو نگاهی داریم به  شش اصل سرمایه گذاری که باید به طور حتم از آن ها اطلاع داشته باشید.

می خوای پولت چند برابر شه اما نمیدونی کجا باید سرمایه گذاری کنی؟ مشاوره سرمایه گذاری آرموو می تونه بهت کمکت کنه

۱.خود را بشناسید

همه ما اهداف سرمایه گذاری های متفاوتی برای دستیابی به آنها داریم. برخی کوتاه مدت هستند، مانند پس انداز برای تعطیلات یا ماشین، در حالی که برخی دیگر مانند پس انداز برای دوران بازنشستگی، طولانی مدت است. علاوه بر این، هر سرمایه گذار دارای سطح راحتی متفاوت با ریسک سرمایه گذاری است. در سرمایه گذاری خطرات بسیار زیادی وجود دارد از جمله ضرر در دارایی و از دست رفتن آن. پیدا کردن تعادل بین ریسک و پاداش که با آن راحت هستید – و این مناسب برای زمان زمانی سرمایه گذاری شماست – اولین گام مهم برای سرمایه گذاری موفق است. توصیه می شود در زمینه ای که با آن آشنایی بیشتری دارید سرمایه گذاری کنید و یا از مشاوران سرمایه گذاری استفاده کنید تا با استفاده از تجارب آن ها بتوانید به بازدهی بیشتر در سرمایه گذاری برسید.

۲.زودتر شروع کنید

بهره گیری از اثرات “ترکیب” یکی از بهترین راه های کارآمد کردن پول برای شما است. تلفیق پول است که خود را با درآمد حاصل از بازده ضرب می کند. شروع این کار ساده تر می کند: یعنی به جای اینکه در سن ۵۰ سالگی سرمایه گذاری را با پول بیشتری آغاز کنید در سن ۲۵ سالگی سعی کنید با میزان مبلغ کمتری این کار را انجام دهید و مطمئن باشید تأثیر بیشتری خواهد داشت.

این مقاله رو یادت نره بخونی:توصیه های سرمایه گذاری از زبان سومین فرد ثروتمند دنیا

۳.روند منظمی برای سرمایه گذاری داشته باشید

معمولاً برای سرمایه گذاری ماهانه یا هفتگی مبلغ کمتری برای سرمایه گذاری به صورت ماهانه یا هفتگی بسیار آسان تر از ایجاد سهم بزرگ و کلان است. یک برنامه سرمایه گذاری منظم به شما امکان می دهد که چه موقع و سهم خود را انتخاب کنید – اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری را در اولویت قرار داده اید. با یک برنامه سرمایه گذاری منظم پول شما هیچوقت از چرخه سرمایه گذاری خارج نمی شود و تجارب شمارا بیشتر می کند تا در نهایت با موفقیت های زیاد رو به رو شود.

6 تصمیم که قبل از سرمایه گذاری باید بگیرید

۴.تنوع در سرمایه گذاری

گسترش دارایی های شما در طیف گسترده ای از سرمایه گذاری ها راهی مؤثر برای کاهش ریسک و افزایش بازده احتمالی در دراز مدت است. نگهداری مخلوطی از انواع مختلف سرمایه گذاری به شما کمک می کند تا سبد خرید شما دچار رکود نشود، زیرا ممکن است ارزش برخی از سرمایه گذاری ها بالا برود در حالی که ممکن است ارزش دیگری پایین بیاید.

۵.نظارت بر روند سرمایه گذاری

شما باید حداقل یک بار در سال، یک نمونه کار سرمایه گذاری خود را با یک مشاور یا به تنهایی مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که روندی که در پیش گرفته اید درست و موفقیت آمیز است. شرایط بازار، رویدادهای زندگی (ازدواج ، فرزندان و بازنشستگی) و تغییر اهداف نشانه هایی برای بررسی سرمایه گذاری شما است.

۶.برای سرمایه گذاری خود زمان بندی تعیین کنید

نوع سرمایه گذاری که شما انتخاب می کنید بستگی به صرفه جویی در اهداف بلند مدت یا کوتاه مدت دارد. برای اهداف بلند مدت خود، ممکن است بخواهید سرمایه گذاری های بلندمدت و رشد محور را در نظر بگیرید. اهداف کوتاه مدت شما خواستار سرمایه گذاری های محافظه کارتر و در دسترس تر هستند. به عنوان مثال، اگر برای صرفه جویی در سرمایه گذاری های  کم هزینه باشد در دسترسی سریع و آسان به آن وجود دارد.

۶ تصمیم که قبل از سرمایه گذاری باید بگیرید